Nowości
Rura aluminiowa 40x2
Rura aluminiowa 40x2
13,46 zł 10,94 zł
mb
Rura aluminiowa 35x2
Rura aluminiowa 35x2
10,65 zł 8,66 zł
mb
Rura aluminiowa 20x2
Rura aluminiowa 20x2
5,94 zł 4,83 zł
mb
Rura aluminiowa 16x2
Rura aluminiowa 16x2
4,75 zł 3,86 zł
mb
Profil prostokątny aluminiowy 60x25x1,2
Profil prostokątny aluminiowy 60x25x1,2
10,65 zł 8,66 zł
mb
Bestsellery
Płaskownik aluminiowy 15x2
Płaskownik aluminiowy 15x2
1,83 zł 1,49 zł
mb
Pręt aluminiowy okrągły 8
Pręt aluminiowy okrągły 8
3,01 zł 2,45 zł
mb
Ceownik aluminiowy 15x15x2
Ceownik aluminiowy 15x15x2
4,80 zł 3,90 zł
mb
Plexi lustro złote 3mm -  m2
Plexi lustro złote 3mm - m2
219,95 zł 178,82 zł
m2
Kątownik ozdobny aluminiowy 25x10x2
Kątownik ozdobny aluminiowy 25x10x2
3,84 zł 3,12 zł
mb

Reklamacja towaru

Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy względem Klienta, jeżeli sprzedany Produkt ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia) są określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności w Kodeksie Cywilnym. Dla Umów Sprzedaży zawartych do dnia 24 grudnia 2014 roku podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy wobec Klienta będącego osobą fizyczną, który nabywa Produkt w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą, z tytułu niezgodności Produktu z Umową Sprzedaży są określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności ustawą z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz.U. 2002 nr 141, poz. 1176 ze zm.).

Reklamacja może zostać złożona przez Klienta na przykład:
- pisemnie na adres: ul. Kościuszki 8A, 44-230 Bełk;
- w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: biuro@aluplexi.pl;

Zaleca się podanie przez Klienta w opisie reklamacji: (1) informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady; (2) żądania sposobu doprowadzenia Produktu do zgodności z Umową Sprzedaży lub oświadczenia o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy Sprzedaży; oraz (3) danych kontaktowych składającego reklamację – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę. Wymogi podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji.

Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. Brak ustosunkowania się Sprzedawcy w powyższym terminie oznacza, że Sprzedawca uznał reklamację za uzasadnioną.

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl