Bestsellery
Kątownik aluminiowy 40x40x2
Kątownik aluminiowy 40x40x2
10,59 zł 8,61 zł
mb
Plexi bezbarwna 1,5 mm
Plexi bezbarwna 1,5 mm
1,00 zł 0,81 zł
szt.
Plexi mleczna (opal) 3 mm
Plexi mleczna (opal) 3 mm
1,22 zł 0,99 zł
szt.
Plexi kolorowa 3 mm - 133 Ivory
Plexi kolorowa 3 mm - 133 Ivory
1,76 zł 1,43 zł
szt.
Plexi kolorowa 3 mm - 433 Red
Plexi kolorowa 3 mm - 433 Red
1,76 zł 1,43 zł
szt.

Reklamacja towaru

Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy względem Klienta, jeżeli sprzedany Produkt ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia) są określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności w Kodeksie Cywilnym. Dla Umów Sprzedaży zawartych do dnia 24 grudnia 2014 roku podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy wobec Klienta będącego osobą fizyczną, który nabywa Produkt w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą, z tytułu niezgodności Produktu z Umową Sprzedaży są określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności ustawą z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz.U. 2002 nr 141, poz. 1176 ze zm.).

Reklamacja może zostać złożona przez Klienta na przykład:
- pisemnie na adres: ul. Kościuszki 8A, 44-230 Bełk;
- w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: biuro@aluplexi.pl;

Zaleca się podanie przez Klienta w opisie reklamacji: (1) informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady; (2) żądania sposobu doprowadzenia Produktu do zgodności z Umową Sprzedaży lub oświadczenia o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy Sprzedaży; oraz (3) danych kontaktowych składającego reklamację – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę. Wymogi podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji.

Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. Brak ustosunkowania się Sprzedawcy w powyższym terminie oznacza, że Sprzedawca uznał reklamację za uzasadnioną.

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl